Meer informatie over Workshop Storytelling? Neem vrijblijvend contact op via: 030 – 200 10 20

Workshop Storytelling

Wil je met jouw bedrijf op een krachtige manier overkomen naar de buitenwereld? Vind je het moeilijk om de essentie van jouw organisatie te vertalen naar een goed verhaal? Kies dan voor de workshop Storystelling, waarin je leert de spirit van jouw bedrijf in woorden om te zetten. Daarmee ga je jouw publiek aanspreken en inspireren. De workshop Storytelling is er onder andere voor (startende) ondernemers, pr- en marketingmedewerkers en webredacteuren.

Storytelling leidt tot klantenbinding

Na de workshop Storytelling heb je een mooie basis in handen om je bedrijf te profileren. Een goed verhaal blijft bij doelgroepen hangen. Dat betekent dat jouw klanten eerder zullen terugkeren. Storytelling leidt tot effectieve contentmarketing, omdat jij je bedrijfs-DNA omzet naar een waardevol verhaal. Klanten ervaren daardoor jouw product en/of dienstverlening op een intensere manier.

Storytelling leidt tot betere klantenbinding

Na de workshop Storytelling heb je een mooie basis in handen om je bedrijf te profileren. Een goed verhaal blijft bij doelgroepen hangen. Dat betekent dat jouw klanten eerder zullen terugkeren. Storytelling leidt tot effectieve contentmarketing, omdat jij je bedrijfs-DNA omzet naar een waardevol verhaal. Klanten ervaren daardoor jouw product en/of dienstverlening op een intensere manier.

Contentmarketing; dé manier om storytelling tot leven te roepen

Je kunt wel een sterk verhaal over je eigen organisatie maken, maar het moet wel door je publiek goed worden opgepakt. Daarom leer je tijdens de workshop Storytelling ook alles over contentmarketing en het distribueren van je verhaal via de juiste kanalen.

Wat kun je verwachten?
Allereerst krijg je tijdens de workshop Storytelling informatie over het belang van onderscheidende content. Zonder goed bedrijfsverhaal en de passie waarmee je organisatie te werk gaat, heb je geen contentcampagne. Vervolgens leer jij je bedrijfs-DNA te vertalen naar een mooi en krachtig verhaal dat grote groepen zal aanspreken.

De impact van goede storytelling

Voordat je bewust bent van de impact van storytelling, moet je eerst weten wat de structuur en eigenschappen zijn van een goed verhaal. Daarom krijg je tijdens de workshop Storytelling praktische handvatten aangereikt en inspirerende cases van bedrijven die jou zijn voorgegaan. Zo kun je met eigen ogen zien wat het effect is van storytelling.

Inspirerend verhaal die zorgt voor verbinding
Een inspirerend verhaal gaat over verandering, inspiratie en het inspelen op innovatie. In de workshop Storytelling leer je hoe dit tot leven komt. Met overtuigingskracht klim je in de pen en schrijf je een pakkende tekst die bij jouw publiek blijft hangen. Je neemt ze als het ware mee in het verhaal en overtuigt ze door jouw specifieke verhaaltechniek.

Direct aan de slag; meteen mooi resultaat
De workshop Storytelling is sterk praktijkgericht. Je gaat actief aan de slag en ontwikkelt een uniek verhaal rondom jouw organisatie. Je gaat je doelgroep direct aanspreken en inspireren. Een effectief verhaal brengt de boodschap namelijk feilloos over. Alles wat je leert tijdens de workshop Storytelling kun je direct toepassen in je eigen bedrijfsvoering.

Het is ons doel om een perfecte match te maken tussen uw doelstellingen, de deelnemers en de spreker, dagvoorzitter of workshopleider die u bij ons boekt. Ons boekingsproces loopt daarom als volgt:

1. U neemt telefonisch of via het contactformulier contact met ons op.

2. Wij bellen u om uw wensen te inventariseren en advies te geven. Op basis hiervan sturen we een vrijblijvende offerte toe.

3. Indien akkoord ondertekent u de offerte digitaal en plannen wij een voorbespreking in met u en de voorgestelde spreker of trainer.

Wij nemen het proces uit handen voor u en zorgen dat alles perfect is geregeld.
Voor iedere inspiratiesessie, workshop of lezing plannen we een voorbespreking in met de spreker of trainer. Op deze manier weet u zeker dat er een goede match is tussen wat u wilt bereiken en wie u inhuurt.
Doorgaans heeft het de voorkeur om een telefonische voorbespreking te doen. Indien het om een grote opdracht gaat is het mogelijk om een voorbespreking op locatie te plannen. Het kan zijn dat hier extra kosten voor in rekening worden gebracht. Uiteraard overleggen we dit eerst met u.

Informatie aanvragen

Meer informatie over Storytelling?
Neem vrijblijvend contact op.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.