Je bent HRM-medewerker voor een groot bedrijf of werkt misschien wel als Management Assistente. Hoe dan ook: het is jouw taak om tenminste één keer per jaar – en het liefst vaker – een workshop of andersoortige inspirerende bijeenkomst te organiseren voor alle medewerkers.
Een workshop uitzoeken kost tijd
Iedere keer weer hik je ertegenaan. Het uitzoeken van een geschikte workshop kost namelijk veel tijd – verdiepen in de beschikbare thema’s (wat sluit het beste aan?), contact opnemen met verschillende aanbieders, offertes opvragen, onderhandelen, et cetera. Daarbij blijft het altijd spannend of de uiteindelijk gekozen workshop voldoet aan de gewenste inhoud.
Hoe fijn zou het zijn als je bovenstaande uit handen kunt geven? En als je de zekerheid hebt van een constante kwaliteit?
Voordelen van ons Jaarcontract
Enkele voordelen van ons Jaarcontract nog even op een rijtje:
- Keuze uit meer dan 250 workshops, sprekers en trainers!
- Eigen contactpersoon zodat je snel kunt schakelen
- Voordelig (€): Ons Jaarcontract is voordeliger dan wanneer je losse workshops via verschillende aanbieders organiseert door het jaar heen. En hoe meer workshops je per jaar organiseert, hoe voordeliger het naar verhouding is.
- Voordelig (tijd): Jij hoeft ons alleen jouw wensen door te geven. Verder regelen wij alles. Dat scheelt jou een hoop kostbare tijd. Snel en makkelijk dus!
- Eén aanspreekpunt: korte lijntjes, geen ‘kastje naar de muur’-taferelen – welke ondernemer, eventmanager of HRM-manager wordt daar nou niét vrolijk van?
- Wij zorgen voor goede en duidelijke afspraken vooraf. Zo weten we allemaal precies waar we aan toe zijn. Handig toch?!